عملکرد ایمپلنت های دندانی بعد از پیوند استخوان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ دندانپزشکی ما خوش امدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های دندان پزشکی و آدرس dentalnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 120
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 33
:: بازدید ماه : 95
:: بازدید سال : 907
:: بازدید کلی : 3980

RSS

Powered By
loxblog.Com

مختصری از تحولات دندانپزشکی روز در ایران و جهان

عملکرد ایمپلنت های دندانی بعد از پیوند استخوان
دو شنبه 7 مرداد 1398 ساعت 15:14 | بازدید : 92 | نوشته ‌شده به دست adrina | ( نظرات )

 ایمپلنت دندانی اساساً دارای دو قطعه است

  • یک سیلندر فلزی که در استخوان فک قرار می گیرد و مانند ریشه دندان عمل می کند
  • یک قطعه ای که پیچ را به اولین قطعه متصل می کند. سپس یک تاج روی آن قرار می گیرد و ظاهر یک دندان را ایجاد می کند.

به گفته انجمن دندانپزشکان(AAOMS)

به گفته انجمن جراحان دهان و فک و صورت (AAOMS) آمریکایی، جراح دهان شما ممکن است درباره انجام پیوند استخوان برای ایمپلنت های دندانی صحبت کند، اگر فکر می کند که استخوان فک شما بیش از حد نازک یا نرم است تا ایمپلنت را در محل فعلی نگه دارد. و اگر استخوان توان حمایت از ایمپلنت دندان را نداشته باشد، منجر به شکسته شدن ایمپلنت دندان خواهد شد.

 

در  عمل جراحی استخوان

جراح بخش پیوند استخوانی را از قسمت دیگری از بدن شما می گیرد یا  همانطور که در حال حاضر در اغلب موارد استفاده می شود، از یک ماده پیوند ویژه استخوان استفاده می کنند و آن را بر روی استخوان فک قرار می دهند. پس از آن شما باید صبر کنید، به احتمال زیاد چند ماه، در حالی که پیوند استخوان ایجاد شده جدید به اندازه کافی برای اطمینان از ایمپلنت پایدار و ایمن باید قوی باشد. ممکن است شما نیاز به پیوند جزئی داشته باشید که این روش در همان زمان اولیه به عنوان جراحی ایمپلنت انجام می شود، اما متخصص دندانپزشک شما تصمیم نهایی را می گیرد. در پیوند موفقیت آمیز استخوان اجازه می دهد، که استخوان فک به اندازه کافی برای حمایت از ایمپلنت دندان قوی شود.

هنگامی که پیوند استخوان کامل می شود

بقیه عمل جراحی ایمپلنت دندان ادامه می یابد. همانطور که با هر روش جراحی، مهم است که در مورد تاریخچه پزشکی شخصی خود و تمام خطرات و مزایای عمل جراحی با متخصص دندانپزشک خود صحبت کنید. هنگامی که دکتر شما تصمیم می گیرد که این روش مناسب درمان شما می باشد، می توانید به یک لبخند با نام تجاری جدید نگاه کنید.

معرفی یکی از بهترین متخصص ایمپلنت تهران

کلینیک دندانپزشکی دکتر شهریار الیاهو با بیش از 15 سال فعالیت تخصصی در زمینه کاشت ایمپلنت دندان  واقع دراطراف میدان ونک با در اختیار داشتن کادر مجرب شامل متخصصین مختلف این زمینه ، خصوصا متخصص بیهوشی برای بیماران که از دندانپزشکی ترس دارند ، جراح و متخصص پریودنتال، متخصص ساخت پروتز های دندانی و همچنین سایر متخصصین زیبایی برای لمینت دندان  در کادر خود، به عنوان معتبرترین دندانپزشکی تهران شناخته می شود که با ارائه هزینه های مناسب و ایمپلنت ارزان روزانه تعداد بسیار زیادی از بیماران برای انجام کاشت ایمپلنت مراجعه می کنند 

 

 




:: برچسب‌ها: ایمپلنت دندان , ایمپلنت دندان اقساطی , تحلیل استخوان اطراف ایمپلنت , ایمپلنت دندان نارمک , تحلیل استخوان در ایمپلنت , بهترین مرکز ایمپلنت شرق تهران , ایمپلنت دندان ارزان , ایمپلنت دندان به روش دیجیتال , ایمپلنت دندان به روش جدید , ایمپلنت دندان خوب , ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: